Puronun zararları

Puronun zararlarıPuronun zararları aslında tipik olarak sigaranın zararları ile benzerlik gösteriyor. Tıpkı sigaradaki tütün gibi puronun içerisinde de tütün vardır. Bu tütün topraktan gelen bir takım ağır metalleri de içermektedir. Bu metaller, yanmayla birlikte duman olarak vücuda yayılır ve vücudu etkilemeye başlar.

Özellikle puronun zararları, belirli bir süre puro kullanımından sonra daha net ortaya çıkmaya başlar. Kalpte çarpıntı, solunum düzensizlikleri, formdan düşme, kendini devamlı yorgun hissetme gibi bir takım reaksiyonlar doğurur.
[ads]

Ancak bu reaksiyonlar, puronun gerçek zararları göz önüne alındığında komik kalır. Zira, puro içerdiği ağır metaller sebebiyle Akciğer kanseri riskini 6-7 kat arttırmaktadır. Tıpkı sigarada olduğu gibi puro da vücuda ciddi zararlar vermekte, solunum yolu enfeksiyonlarına, solunum yetmezliğine, kalp krizi riskinin 2-3 kat artmasına ve akciğer kanserine yakalanma riskine davetiye çıkarmaktadır.

Özetle puro, tiryakisi olunması ya da rutin bir alışkanlık haline getirilmesi durumunda, sigaradan çok daha zararlı bir tütün mamülüdür. Puronun zararları, en çok (tıpkı sigarada olduğu gibi) çocuk ve bebekleri etkilemektedir (pasif içicilik yoluyla).

Yazar: volkan

33 thoughts on “Puronun zararları

    bulut

    (24 Ekim 2017 - 20:45)

    puro zararlı sigara gibi

    Serço

    (03 Eylül 2017 - 14:30)

    Sigarayı insan müsveddeleri içer puro yu kaliteli insanlar içer. Sigara içmek aptallıktır.

    Lebibe

    (17 Mayıs 2017 - 10:34)

    Çok işime yaradı teşekkürler sözlüden ? aldım

    miraç

    (07 Şubat 2017 - 16:17)

    siğara puro nargile bunlar pismanlıktır.

    Selami

    (02 Şubat 2017 - 19:32)

    Oğlum 34 yaşında yaklaşık 6 yıldır günde 2 paket
    Yani 40 tane sigara ve son bir yıldır da ilave 10 tane puro
    İçiyor ben sigara hiç içmedim .Fakat oğlum benden sıhhatli bu neye bağlı bu nasıl oluyor.

    Şenol

    (19 Aralık 2016 - 15:14)

    Ben sigarayı 41 yıldır hiç içmenin.Tadını bilmiyorum

    Anonim

    (30 Eylül 2016 - 21:39)

    ben zanetmiyordum o kadar zararlı

    ilker

    (22 Eylül 2016 - 23:26)

    İkiside anı boktur uzak durun

    puro içmeyin

    (05 Şubat 2016 - 21:52)

    Ağır sıkıntı yapar çoluk çocuk el sürmeyin

    erdem

    (28 Ocak 2016 - 18:10)

    En güzel prestige

      Dgsgg

      (30 Eylül 2016 - 01:31)

      Terörist sigarası

    MES

    (03 Ocak 2016 - 19:47)

    Beyler sigarayı bıraktım akşamları bi vanilyalı ufak purolardan içiyorum onu da içime çekmiyorum mis yani ..

    Sen

    (17 Kasım 2015 - 18:44)

    Puro bir zevktir ve sigara gibi günde 3,4,5,6 tane içilmez. Haftada 1 kez içilir ve aroma için içilir. Ağıza çekilir ve ağızdaki tat alıcıları uyarılarak aromanın tadı çıkarılır. Bir sigara maksimum tiryakisi tarafından 3 dakikada içilirken puro ise puro içmeyi bilen biri tarafından 30-45 dakikada içilmektedir. Zaten bu yüzden haftada 1 içilir. Zaten sigara gibi günde 3-4 tane içilemediği için bağımlılıkta yapmaz.

      Ali ibrahimov

      (15 Şubat 2016 - 06:34)

      hay yaşa be kardeşim 🙂

      Keyifci

      (25 Eylül 2016 - 18:57)

      Ayne hafta sonları 1 tane kahve ve puro keyif adamıysan süper oluyor sigarayı bırakılır 1 yıl oldu 1 yıl sonra cumartesi günleri puro kahve takılıyorum güzel oluyor bağımlılık yapmıyor bağımlılık sadece piskolojiktir.

    yaprak

    (24 Ekim 2015 - 10:24)

    günde bir tane iciyorum zarari ne dir?

      Anonim

      (12 Aralık 2015 - 18:45)

      Yani bence arkadaşım bu puroyu bırak çünkü ben de t….. lerde satılan rock muydu neydi onlardan aldim ince bide yani neyse abi çok ağır ya be yaaa yeminle

        sercan ileri

        (08 Eylül 2017 - 01:49)

        rock denilen şey berbat ağır bünyeyi hırpalıyor dokunuyor çok

    Ben

    (11 Eylül 2015 - 09:32)

    Bencede puro rahat bi ortamda keyif içindir.Ama lise öğrencileri içebilicek bir keyideğildir.Onlar maraş otunu içsinler))) o daha uygun fiyatdadrı.

      ByHandsome

      (20 Temmuz 2016 - 22:54)

      amk herşey fiyatla mı

      Anonim

      (17 Kasım 2016 - 20:07)

      Sen git kaçak takıl

    Kral

    (02 Haziran 2015 - 09:45)

    Keyif icin puro
    İcilir

    KORHAN

    (19 Mayıs 2015 - 16:07)

    puro sigara gibi sürekli içilen bir tütün ürünü değil. Zaten bağımlılık yapmaz,puro aroma için kullanılır. Ben haftada bir kez içiyorum keyif için, lise öğrencisi olduğum için param yetişmiyor. Evde viskinin yanında çok iyi gidiyor, arkadaslar burda puroyu size anlatamam ellerim yorulur o yüzden siz okuyun internetten herkes keyfine baksın. Saygılar.

    Sedoist

    (10 Ocak 2013 - 20:51)

    Kardeş puro dumanı ciğere mi çekiliyor ki ciğerlere solunuma ve vücuda zararı olsun? Ağza çekilip içicisine göre gırtlağa kadar alınıp üflenir. Aromatik ve tat almaya yönelik içilir puro ve ağız içimi yapılır sadece.

    tanerim

    (25 Nisan 2012 - 11:16)

    sigara dururken pro içilirmi arkadaş

      orhan

      (25 Temmuz 2012 - 00:53)

      aynen:D

        Hans

        (14 Ekim 2012 - 03:52)

        İçilmezmi ?

          gur

          (27 Şubat 2014 - 14:11)

          içilir

      dddd

      (29 Aralık 2015 - 01:24)

      sigara amele işi ha ameleyin diyosan orasını ben bilemem ,,,,,,,,,,,,,,,,;;;;;;;;;;;;;)

        Anonim

        (07 Haziran 2016 - 11:07)

        Helal

          Ohh mis

          (10 Eylül 2016 - 16:15)

          Amk ben sigarayı akşamları 3 kere içiyorum ve içime çekmiyorum ve çok keyif alıyorum

            Şenol

            (19 Aralık 2016 - 15:16)

            Ben sigarayı 41 yıldır hiç içmedim.Tadını bilmiyorum.

      ferdi

      (28 Eylül 2016 - 16:47)

      puro sigaradan daha havalı ama sağlığını çok fazla düşünen kişi kullanmamalı o ayrı.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.